قوانین مرجوعی

**قوانین بازگشت کالا - فروشگاه اینترنتی لردینکالا**


1. **کالاهای حساس بهداشتی:** 

  همه محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی‌ها، و لباس زیر)، در صورت باز شدن پلمپ کالا، امکان بازگشت ندارند.


2. **محصولات نیازمند نصب:** 

  کالاهایی که نیازمند نصب هستند (مانند یخچال، کولر و ...)، باید توسط نمایندگی مجاز نصب و راه‌اندازی شوند. در غیر این صورت، از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج می‌شوند.


3. **کفش و پوشاک:** 

  کفش و پوشاک باید در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچ‌گونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ‌پریدگی یا بوی عطر و بدن) نباید وجود داشته باشد و تگ برند، دکمه، و سایر ملحقات جدا نشده باشند.


4. **فیلم‌برداری هنگام باز کردن بسته:** 

  مشتری موظف است به هنگام باز کردن بسته‌ی خود، به طور کامل و واضح از بسته و محتویات آن فیلم‌برداری کند تا در صورت گزارش مشکل، قابل پیگیری باشد.


5. **شرایط بسته‌بندی و ارسال:** 

  جهت بازگرداندن سفارش، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بسته‌بندی شود. لوازم جانبی و همه اقلام همراه (مانند کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و کارت بیمه) باید همراه کالای اصلی ارسال شوند. 

  - در صورت بازگرداندن کل سفارش شامل اقلام هدیه، هدیه نیز باید همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت، مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر خواهد شد.


6. **ممنوعیت آسیب به بسته‌بندی:** 

  برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. توضیحات باید پشت فاکتور خرید یا کاغذ جداگانه‌ای نوشته شده و در صورت لزوم جعبه اصلی درون کارتن دیگری قرار گیرد.


7. **رمز عبور و دسترسی:** 

  اگر کالا دارای رمز عبور، آی‌دی، اپل آی‌دی، یا الگو باشد، باید توسط مشتری حذف شود تا کارشناسان امکان تست آن را داشته باشند. در غیر این صورت، کالا بدون عودت وجه به صورت پس‌کرایه به مشتری بازگردانده می‌شود.


8. **بررسی کارشناسان:** 

  اگر پس از بررسی کارشناسان مشخص شود سفارش شرایط مرجوعی ندارد، کالا به صورت پس‌کرایه بازگردانده خواهد شد.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما